The best things in life are the people we love, the places we've been and the memories we've made along the way.


I början av detta året gjorde jag ett halsband. Flera av dom som jag umgicks mest med har ett likadant. Det står South Shore Love på ena sidan och åren jag varit i USA på andra. Det är för den familjen jag skapat här, plaserna jag har sett och minnena jag har fått på vägen. Jag sa att jag inte skulle ha den på mig förrän min sista helg här i USA och sedan ha den mer hemma i Sverige. Nu sitter den runt min hals. Min sista helg i staterna är här.. Och jag känner mig helt tom. Det känns som vilken helg som helst. Förutom att jag känner mig förvirrad och trött. Precis som om jag inte vet vad sjutton jag håller på med.

Ikväll ska vi ha någon form av avskedsfest. Jag hoppas på en roligkväll och inte en dysterkväll. Le så länge som det går! :) det får bli mitt motto :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0