So much to mention but I can't find the words.

Då var mitt jobb avslutat med denna familjen. Jag har nu visat Doriane allting som hon behöver se och gett henne så mkt info om ungarna som det bara gått. Det var halvdag för ungarna idag så efter skolan åkte vi och såg på bio, katten I mästerstövlar blev det:) Sedan lämnade jag även Doriane själv med ungarna för ett litet tag för att åka och säga hejdå till min värdmammas syster och lãmna in min data på lagning! Blev till att ta hand om lillen lite till när jag kom hem då tvillingarna hade fotbollsträning. Min värdmamma ringde mig dock när dom var iväg och sa att vi inte fick gå ut och att vi skulle låsa alla dörrar.. Tydligen var en galning lös i vårt område och han var tydligen beväpnad.. Skrämmande! Min värdpappa kom iallafall hem ganska så snabbt efter att vi låst in oss så vi kände oss lite tryggare:) Nu på kvällen bjöd min värdfamilj ut mig och Doriane på middag! Väldigt trevligt! Avslutade på red mango för lite efterrätt :) Nu har jag precis packat ihopa det sista av mina saker.. så nu står packning redo för att flyttas imorrn. Blir till att hoppa i sängen nu och sova en sista natt i min lilla lägenhet. Dax för att lämna över allting till Doriane! Sov gott allihopa! Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0