Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.

Klockan ringde tidigt imorse igen. Jag kan ju säga att jag INTE var på så bra humör. Jag ville inget annat än bara somna om igen. Men rörläggarna skulle ju komma igen så det var bara till att masa sig upp. När dom sedan knackade på en kvart för tidigt blev jag ännu surare. Men när jag öppnade dörren höll rörläggaren Nick fram två koppar kaffe och muffins till mig. Han sa att både jag och Doriane kanske behövde vakna upp. Och snacka om vad jag blev glad :P hehe:) Så efter det uppvakandet började jag och Doriane våran upptagna dag..

Hanover Mall, gymmet, bian, stallet, Scituate Lighthouse, tre olika stränder, två lekplatser och till sist Shipyard i Hingham. Efter tre timmars körande var vi båda ganska trötta kan jag ju säga:P Hämtade sedan upp ungarna och nu på kvällen tog jag med Doriane på bio. Att ta med någon som aldrig varit på bio i USA innan är ju verkligen underhållande kan jag ju säga! Jag har blivit så van vid allting så jag tänker ju inte längre på skillnaderna:P Men det är ju verkligen skillnad på allt! :)

När vi nu kom hem fick vi den underbara informationen att rörläggarna måste komma tillbaka imorrn för att något inte fungerar som det ska.. Jippy. En dag till utan värme eller varmvatten och en till tidig morgon.. Imorgon ska vi dock åka iväg någonstans och duscha. För seriöst, jag känner mig grymt ofräsh! Nuu ska jag iallafall gå och ta en raggardusch och hoppa ner i täcket för att få lite värme:P


Josefin SVÄRD! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0