Now when the times are changing.

Min dag började superbra då jag fick reda på att mitt bankkort faktiskt befinner sig på universal studios! Så himla glad över att det faktiskt finns ärliga människor här i världen! För gud vad det hade komplicerat saker och ting om mitt kort varit helt borta! Så TACK till han eller hon som räddade mitt skinn:) Annars så hämtade vi upp våran hyrbil idag och åkte på en liten roadtrip! Först underbara Laguna Beach, sen Newport beach och till sist åkte vi till piren som användes i inspelningarna av OC! Sjukt kul och obeskrivligt bra dag!! :) Väl tillbaka i Hollywood så har vi käkat fin middag på en japanesisk restaurang och gått lite i affärer:) Nu väntar sängen! Imorgon är det sista heldagen i LA och schemat är fullsmockat:P Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0