My heart is taking over, the world is passing by.

Någonstans mellan san Francisco och Los Angeles, mellan bergen och i en omgivning som mina ögon inte sett mycket av, insåg jag att jag var i California.. Det är svårt att greppa att man nu är på ett ställe man länge drömt om. Men nu har jag Anna iallafall allänt till LA! Vi kom hit runt middagtid och tog oss rätt smidigt med tunnelbana till vårat hostel som ligger mitt på Hollywood boulevard. När vi går ut från hostelet hamnar vi mitt på walk of fame! Jag gillar läget! :) Jag och Anna har redan gått runt och inspekterat lite och mer blir det imorrn:) Angående hostelet så är det inget att hänga i julgranen. Vi blev nog lite bortskämda i San Francisco... hehe. Men vi får vara glada för läget och för att vi meat ska sova och duscha här:P Nu ska jag försöka sova lite så jag kan ta mig ann lite äventyr imorrn:D Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0