My heart is freaking out when I held ya.

Åkte hem till min värdfamilj idag för att säga hej då.. Ungarna var som ett klister på mig och mina värdföräldrar var även dom lite känslosamma. Mitt slut med min familj som jag bott hos i ett och halvt år kunde nog inte blivit bättre. Och det är det jag försöker fokusera på nu. Mitt hjärta gick i tusan bitar när jag gick därifrån. Jag har många gånger fått kämpa för att ta mig igenom min vardag och det har inte alltid varit en dans på rosor. Men jag gjorde det och jag klarade mig igenom allting. Trots blod, svett och tårar så är det mycket jag lämnar bakom mig. Så att få en kram av alla och ett "jag hoppas vi ses snart" får mig att hoppas att detta faktiskt inte varit ett hej då.


Baby, you're glistening
I see it in your eyes that you're listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go of your hand
Believe me, I don't want to go

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0