Life goes on tomorrow.

Äntligen värme i huset och varmvatten i kranen :) Snacka om att man är bortskämd.. Tänk så många människor som inte alls har det. Och här klagar jag för två och en halvdag.. Fy mig! Men men. Idag fortsatte min guidening för Doriane. Men idag la vi även in lite av mina ärenden. Var bla på banken och sedan best buy. Tänk att alla mynt jag samlat på mig under min tid här i USA kunde ge mig en ny kamera:P :) Så nu är jag inte längre utan kamera :D Känns lite lugnare nu inför min lilla tripp :)

Jag vet inte riktigt hur jag känner mig idag faktiskt. Är trött och allmänt deppig. Ena sekunden är jag hur glad som helst och sedan går det över till att jag nästan vill gråta. Mycket känslor som kommer över mig nuförtiden.. Det är jobbigt att se hur barnen tyr sig till någon annan, samtidigt som jag är glad över att allting funkar. Min värdmamma kommer hem och berättar att till och med tvillingflickans ridlärare var ledsen för att jag skulle åka hem.. Ja, lite rörigt är det ju allt nu för Josefins lilla skalle. Men. Imorgon kommer en ny dag. Och vet ni vad? På månadag åker jag till CALIFORNIA!!!!!!! :D

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0