It was not what we expected, it was so much more.

Igår blev det lite häng hemma hos Johnny. :) Vi började kvällen med att sitta och spela lite guitar och sjunga:P Det ena ledde till det andra och det slutade med att vi började skriva en låt:P Vi får väl se om vi hinner avsluta den:p Annars var kvällen väldigt trevlig med massa spelande. Jag och leyro bestämde oss för att ha sleepover hos johnny så vi lätt kunde ta oss in till Boston idag. Jag har nu spenderat eftermiddagen och kvällen hemma hos Vivan en tjej som leyro går i skolan med. Dom håller på att göra ett grupparbete och mitt jobb är att pusha dom:P Jag lär mig ganska mycket och har uppepå allt faktiskt ganska roligt:) Snart ska vi bege oss hem. Jag behöver verkligen ta en dusch och lite sömn snart:P Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0