I'm far from home but I'm on my way.

Jag ar i San Francisco nu!!! :) :) :) Resan hit gick bara bra. Men kandes valdigt laaaang! :P I och med tidsskillnaden sa kandes det ibland som att tiden bara stod stilla:P Men vi hittade till varat hostel som kanske inte ar sa fancy med duger valdigt bra for tva natter!
Nu ar vi precis tillbaka pa hostelet efter en liten vandring i China Town och nere vid hamnen. Det ar ratt fint har faktiskt! Men kommer se mer imorrn da vi har varan langa tour! Jag kan dock inte fa in i mitt huvud att jag faktiskt ar har! Jag jobbar inte langre i USA utan ar numera turist.. Ser trots allt valdigt mycket emot denna resan! En drom sedan lange som nu gar i uppfyllelse :) :)
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0