If you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me.

Glad Halloween allihopa! :) Imorse var jag och Doriane uppe tidigt då rörläggaren skulle komma och byta ut värmeberedaren här nere i källaren. Så nu är vi utan värme och varmvatten tills imorgon. Buur!:P Men min värdpappa kom ner med ett värmeelement igårkväll och jag har precis tänt massa ljus så vi ska nog klara oss igenom en natt:P

Annars idag så har jag vissat Doriane runt och försökt lära henne så mycket som möjligt om alla rutiner. Jag har glömt bort hur roligt det är att faktiskt jobba med någon annan:P Riktigt glad faktiskt att jag och Doriane har klickat väldigt bra och har roligt under dagarna! :) Nu på kvällen skulle ungarna iväg och gå bus eller godis så jag och Doriane stannade hemma för att ta emot alla ungar som kom och ville ha godis:P Hela tiden kom det barn så det blev inte en lugn stund:P Men det var ganska kul att se alla som hade klätt ut sig :)

Trots att klockan bara är 8 på kvällen sitter jag nu i min Pyamas och planerar inte att göra många knop ikväll:P Skönt att bara relaxa lite:)


Lillen, som inte är så liten längre, var utklädd till en snäll häxa :)


Jag och min Celticsspelare :)


Min Cowgirl! :)


Godiset som skulle delas ut till alla som gick bus eller godis:P


Det kom massor med barn som fick godis:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0