Happy Turkeyday!

Happy Thanksgiving allihopa! Dagen då man ska tänka lite extra på vad man är tacksam över här i livet. I mitt fall har det varit enkelt. Jag är SÅ tacksam över den tiden jag har haft här i USA! Alla människor, alla ställen, ja allting! :) 

Jag och Leyro kom upp och iväg i tid i förmiddags. Åkte till Medford där Leyros värdmamma Linda och hennes värdpappa Wally växte upp. Lindas syster bor där och det var en liten samlig av familj därhemma. Alla var jättetrevliga! Men lagom till att kalkonen skulle ställas fram började lilla Leyro må dåligt. Det hela slutade med att hon och Linda fick åka till sjukhuset.. Jag stannade kvar och åkte sedan med Wally och deras flickor hem. Kvällen har väl mer eller mindre gått ut på att oroa sig för Leyro.. Men efter 5 timmar på sjukan visade det sig att hon har njursten.. Inte roligt! Men åtmindstonde sitter hon nu här brevid mig och ser inte lika blek ut som hon gjorde när jag sist såg henne!

Tack och lov för allt snällt folk som trots att jag som främlig själv firade thanksgiving med dom varit underbara mot mig! :) Ibland blir inte saker riktigt som man tänkt sig. Men det kunde alltid varit värre:)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0