Happiness is not about getting what we want, it's about appreciating what we have.

Jag ber om ursakt for min daliga uppdatering. Men grejen ar den att om jag nu ska vara arlig som kommer den sakert vara lite halvkass nu ett tag framover. Jag kommer uppdatera lite da och da och forsoka fa upp lite bilder fran min resa. Men annars ska jag fokusera till fullo att njuta av min sista tid har i USA..

Jag och Anna landade i Boston igen i Torsdagskvall. Efter tre UNDERBARA dagar i Vegas och med en helt UNDERBAR resa bakom oss. Vi partjade i Vegas pa hustak dar folket var lite mer fancy an vad vi ar vana vid. DJs, agenter, fotbollsspelare och agare for ett football lag ar bara nagra av det folket som vi stotte pa! :P Annars har vi kollat in lite allt som Vegas har ett erbjuda men insag att tiden var alldeles for knapp! Kan saga har och nu att jag SKA tillbaka till Vegas och LA igen. :) I Onsdags blev det en dagstripp till underbara Grand Canyon dar allting var fantastiskt vackert! Kakade lucnh med varldens basta utsikt, besokte en Ranch och klappade pa hastar :) Hela min resa med Anna har varit sjukt bra. Jag ville helt arligt inte ta flyget tillbaka till Boston riktigt:P

Men val tillbaka har dar man hor hemma kanns det bra. Jag delar numera rum med Leyro, jag ska fa en helt ny data, igar var vi pa Bucks och idag blir det lite mys hemma hos Johnny! For att uppdatera er lite snabbt om laget! :)

Bilder fran min resa pa vastkusten kommer, som sagt. jag jobbar pa det:P



♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0