Every little thing is gonna be alright.

Igår tog jag all min packning och flyttade hem till Leyro! Så jag har nu offentligt flyttat ut.. Det skulle egentligen bli ganska sorgligt men jag följde med min värdpappa och tvillingflickan till stallet på morgonen innan leyro hämtade upp mig och stallet får mig alltid att må som att det inte finns några problem alls i världen ! :) Mina värdföräldrar funderar på att köpa häst så min uppgift var att kolla in hästen och se vad jag tyckte:P men när tvillingflickan hade ridigt färdigt så tyckte dom att det var min tur att hoppa upp Haha! Jag trodde dom skämtade men jag fick en hjälm på huvudet och tyglarna i mina händer:P Så efter över ett och ett halvt år satt jag på hästryggen igen och gud vad underbart det var :D Inget kunde rubba mitt humör igår efter den händelsen:P Till familjen sa jag vi ses då jag kommer träffa dom igen när jag kommer tillbaka från min resa:) Idag var vi på science museum I Boston hela dagen Vilket var skoj:) Nu sitter jag i Mikes soffa med hans hund Auzzie I knäet och inväntar Mike och Anna:) Ska sova här i natt då Mike ska köra mig och Anna till flygplatsen imorrn :) wiiiie:D Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0