Do what makes you happy. Be with those who make you smile, laugh as much as you breathe, love as long as you live.


San Francisco sager jag bara!! Gud vilken vacker stad det ar! Idag har jag och Anna befunnit oss pa tour genom hela staden. Vi har sett alla kanda stallen och framfor allt statt och kollat ut genom Golden Bridge! Underbar kansla kan jag bara saga att det var!! Pa eftermiddagen begav vi oss till det kanda fangelset Alcatraz for en runtvandring som var mycket vart pengarna och dessutom fick vi en perfekt view over San Franciscos skyline! Efter att ha avvarkat en middag pa Hard Rock Cafe tog vi bussen tillbka till varat Hostel som vi nu precis ramlat in pa.

Klockan ar bara 6 pa kvallen men helt arligt hade jag kunnat ta en dusch och sedan kunnat hoppat i sang:P Vi far val se hur det blir med den saken, men ska val inte stanna uppe allt for sent! Imorgon vantar en laaaaaang resa ner till LA!!! :)

Maste dock namna att vi hamnat pa ett riktigt trevligt stalle har i San Francisco! Det ar ett stalle for Backpackers egentligen. Det ar val inte sa varst fancy, men vi far misann gratis frukost och middag vilket inte ar helt fel nar man nu kanske inte ar hur rik som helst! Och folket har ar valdigt trevliga! Far mig lite in pa tankarna om att sjalv backpacka pa riktigt:P haha!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0