1 year and 6 months.

Jag har nått mitt mål. Det var först menat att jag skulle vara i staterna i ett år men sedan förlängde jag med 6 månader. Och nu är vi här. Jag har varit borta ett år och 6 månader från mitt hemland och alla nära och kära. Jag Kan inte förklara hur jag känner för det finns inga ord. Jag ãr glad för att jag snart är hemma, ledsen för allting jag måste lämna. Jag är lycklig för allt jag fått vara med om och stolt över mig själv õver vad jag har åstakommit. Jag är en ny människa nu och jag kan bara ärligt säga att det är till en bättre Josefin som kommer hem. För att fira att jag nått ett år och sex månader så välte jag min dator så den åkte i marken så den gick sönder... Jippy. Ska åka och lämna in den imorrn så jag förhoppningsvis får med mig den hem:p Vad gör man? Jag är klumpig, men åtmindstonde har jag en försäkring. Alltid nått! :P Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0