You got a smile that can light up this whole town.

Har väl inte så himla mycket att skriva i bloggen idag. Jobbade till sent igår så blev aldrig att jag mötte upp gänget. Idag hade jag sovmorgon, mötte upp Viktor Sina och Leyro på Nikos och åkte sen vidare själv. Handlade äntligen lite mat till kylskåpet, vilket var väldigt behövligt! Åkte även en sväng till stranden och la mig och läste en bok, lyssnade på vågorna och bara fanns till. Behövde lite egen tid med mina egna tankar. Efter kändes allt super :)

Fick lite bilder från Providencetown av Leyro idag, så imorrn tänkte jag lägga upp lite bilder därifrån till er. Men ikväll känner jag inte riktigt för att engagera mig allt för mycket:P Men jag bjuder ändå på en bild som vi tog i P-town, den var uppsatt i ett fönster. Skrattade ganska så friskt om man säger så:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0