Where troubles melt like lemon drops.

Sol, underbara sol! Kan äntligen skriva här att sommaren är nog på ingång nu! Igår var det varmt och skönt, likaså idag!! Jag kunde ju inte bli gladare! Dessutom ska värmen stanna ett tag! Tummen upp för det! Förresten, båda tummarna upp:)

Igår var jag på baseball match, tittade in när tvillingpojken spelade! Åker ju gärna med tvillingflickan till stallet och grejer, så känner att han också måste få sitt. Fast jag förstår ju inte mycket av den sporten, så mycket enklare med brändboll! Varför komplicera till saker? :P Men min värdpappa försökte förklara så gott han kunde:P

Idag fick tvillingpojken hem något tältliknande som skulle hjälpa honom att träna sina pitcher, översättning kast med bollen i baseball. Jag hjälpte honom att bygga upp hela grejen och hjälpte han sen och träna lite. Dessvärre fick han för sej att jag också skulle pitcha. Meningen är att man ska kasta bollen in i den "tältliknande buren". Efter att ha kastat runt 10 bollar kunde jag lätt konstatera att vi aldrig haft mer bollar utsprida i trädgården innan och jag gav upp. haha! Kanske inte riktigt min grej:P

Nu ska jag titta på idolfinalen. Var är mamma när man behöver henne? Det är ju min och hennes grej det där med idol.. Istället får jag titta på det själv då alla mina andra kompisar hellre ville gå på någon Margarita kväll hemma hos Mike. Är jag en tönt eller vad? :P


Sommar:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0