When you're happy like a fool, let it take you over.

Då är jag hemkommen igen efter en hel helg i Vermont! Jag har till och med hunnit tagit en dusch och packat upp. :) Snacka om att jag har haft det bra! Ville verkligen inte lämna stället! För mig som har bott på internat i 3 år, varit van vid att vaknat upp och spendera varje minut med mina kompisar, var detta rena rama paradiset. 22 st personer som har gått fruktansvärt bra ihop hela helgen. Träffat lite nya underbara människor som jag garanterat kommer träffa igen men samtidigt fått spendera mycket tid med mitt eget gäng!

Kanske inte varit en jätte händelserik helg då vi mest tagit det lugnt och bara funnits till. Stugan som vi bodde i låg mitt ute i ingenstans, vilket i vårat fall var precis vad vi ville ha. Ingen som kunde störa och inget som kunde gå fel. Badat i hot tub, solat, spelat spel, dansat, festat lite, haft grillkväll och bara umgåtts. Min telefon dog till och med nästan precis när vi kom dit, men jag passade faktiskt på att inte ladda den. Jag kände verkligen att jag behövde komma ifrån allt och bara vara med dom bästa:)

Så detta har verkligen varit en toppenhelg. Går lätt in på toppen av min lista om vad som varit mest minnesvärt här borta! Det är verkligen med nya krafter jag nu har anlänt hem. :)


Spelar kort.


Dougy behövde moraliskt stöd när han skulle borsta tänderna:P


Pojkarna spelar lite fotboll.


Eder visade sig minsann ha Sverige skor på sej:)


En av samtalsämnena under helgen har varit det där med att jorden skulle gått under i lördags. Om ni frågar mig vem som skrämde upp folket mest har jag ingen aning svaret:P Vilket fall som helst så står Leyro på bilden och oroar sig över hur hon skulle spendera dom sista minuterna i livet. Om det nu var så att dom hade rätt:P


Daniella fyllde år förra veckan och såklart skulle det med firas! Hon fick höra "vi gratulerar" på 5 olika språk vilket inte alls är så illa:P
 

Några av folket! :)

Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0