Whatever steps we take, they're necessary to reach the places we've chosen to go.

Okej nu har jag körkortet ur vägen. Men känns som att jag har 500 andra saker som jag måste börja lösa. Jag har ca 6 månader här kvar. Men jag känner att jag kanske borde planera dom lite mer nu. För innan jag vet ordet av det är vi inne i september och bara har 3 månader kvar. Så planera, planera och planera. Nu blir inte Niagra fallen av denna helgen. Och det är ju nästan ett måste att se. Så helt plötsligt fick jag en til resa som är ett måste innan jag åker hemåt.

Igår träffade jag Taru. Nu hade det lyckats gå flera månader sedan sist. Men äntligen fick vi catchat upp lite grann. Snart åker hon tillbaka hem till Finland, vilket kommer kännas hur konstigt som helst.. Hon har funnits med i princip hela mitt år. Men jag måste väl bara vänja mig. Nu kommer folket häromkring åka hem en efter en. Som jag sagt innan, det är det som är nackdelen med att vara Au Pair!

Idag har jag varit i stallet med tvillingflickan! Vi var där ca 2 timmar vilket var som ni kanske kan förstå underbart:) Denna gången var det bara hon och jag så jag fick minsann både rykta, ta på sadel, träns och leka ridlärare. Roligare kan det ju inte bli:P haha!

Annars kan jag säga att L.Y.C.K.A är att hitta ett svenskt läppsyl i väskan. Läppsyl som man trodde man redan använt upp. Dagens höjdpukt helt klart! Jag undrar om det nästan inte blir veckans höjdpunkt! Och då har jag till och med lyckats ta körkort denna veckan. Kan ni då förstå lyckan av att hitta mitt svenska läppsyl? :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0