Slow down and enjoy right now.

Visst min vecka var inte alls en av mina bästa. Men det räckte med att vara med Familjen 10 min så kändes den jobbiga veckan långt borta. Ungefär som att man får ny bränsle och nya krafter av att bara se dom :) I fredagskväll var vi på beerworks! Trevlig kväll som egentligen bara gick ut på att umgås. Vi behövde det nog alla :) Lyckades bli grundlurad av Mike dessutom, något han ska få igen en vacker dag kan jag ju säga! :P Hämden är ljuv. :P

Idag skulle jag egentligen med Anna till skolan men lyckades försova mig så det slutade med att jag fick sovmorgon. Vi möttes istället upp senare för frukost på Nico's! När vi var mätta och belåtna åkte vi hem till Mike där vi alla bestämde oss för att kolla på bio då den fina soliga dagen övergick till regn. Såklart lyckades vi bli sena så vi missade filmen. Jag Anna och Tine hängde inte så mycke läpp över det utan åkte till IKEA istället medans dom andra åkte och käkade! Efter ett glatt besök hem till Sverige och IKEA mötte vi sedan upp dom andra på bian. Blev Fast 5 som vi kollade på. Något killarna blev glada över då vi annars alltid drar med dom på tjejfilmer:P Men måste säga att filmen var bra! Så ingen blev besviken:)

Nu är det dax för mig att lägga huvudet på kudden. Imorrn ska jag träffa Linda som nu befinner sig tillfället på Amerikansk mark, så måste ju vara utvilad :D


Familjkärlek :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0