Everything I'm not.

Klättrar på väggarna nu och vill bara att det ska bli fredagkväll så allting kan gå tillbaka till det vanliga. Sen vill jag träffa gänget så jag kan få massa kramar och ventilera mina tankar. En knapp timme med Anna igår var inte nog:P Så pass mycket tankar snurrar runt i mitt huvud för tillfället.

Jag lovar jag ska inte göra detta inlägg djupare än så:P Däremot har jag nu försökt typ tre gånger att skriva om en rolig sak som hände mig och sedan om en sak som jag drömde. Men jag insåg till sist att jag inte kunde skriva ner det riktigt så att det blev roligt.. Eller så att man skulle fatta poängen. Så jag struntar helt enkelt i det:P haha! Man måste helt enkelt berätta det. Kanske ska ge mig på en videologg...? Eller inte.. Vi får se.

Nu ska jag gå och duscha sen väntas idol och Grey's Anatomi :P Tv kväll med andra ord, för att lugna nerverna:)


Från Bowlingen i tisdags. Sverige och Mexico! :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0