Don't worry, be Happy!

Igår var en såkallad "flängdag" då jag mestadels satt i bilen och åkte hit och dit! Fick dock sitta en och en halv timma med tvillingarnas läxor. Puh, ungarna är 9 år och har HUR mycket läxor som helst.. Och ändå var dom inte klara med allting när vi skulle iväg på alla aktiviteter. Men sen måste jag också säga att dom är mer utbildade än vad svenska ungar är i den åldern! Så det är väl priset dom får ta antar jag! Hade även Au Pair möte igår. Det var bowlingdax! Jag sa redan när jag kom dit att jag skulle vinna. :P Vilket jag också gjorde! Åtmindstonde en av spelomgångarna :P

Idag har varit en liten lugnare dag. Jobbat lite på eftermiddagen. Tagit tag i massa mejl, pappersarbete och annat tråkigt innan jobb. Känner sej allt lite extra vuxen att sitta där och svara på 500 mejl :P Nu på kvällskvisten fick jag ta BMW(!) och övningsköra lite! Snart är det ju dax för mig att köra upp för mitt amerikanska körkortet så måste öva lite! Till hjälp fick jag Anna :) haha stackaren stod ute i regnet och såg på när jag fickparkerad:P Jag antar att jag kommer för göra detsamma för henne sen :) Nu ska jag bara själv ta ett djupt andetag och lite på mej själv så kommer det nog gå bra. :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0