I'm on the edge and I'm hanging on a moment of truth.

Är det okej om jag skryter lite till om vädret? Ha! Spelar egentligen ingen roll, jag gör det ändå! Idag har vi 30 grader varmt!!! :) Lite svettigt är det allt, när vädret nu har skriftat så snabbt. Men man blir väl snart lite mer van vid det! :) Min dag blev inte alls som jag trott! Men fick lunchat(låter inte det lite vuxet? :P) med Leyro, njutit lite av solen och hunnit ringa hem lite till Sweden. Najs.

Tittade på ett avsnitt på Big Brother innan, blir mindre och mindre tittande nu med tiden, men just det avsnittet jag såg hade dom någon lek där dom skulle stå blickstilla när dom sa Freeze i högtalarna. Vad som än hände fick dom inte röra sej. Då skickade dom in en syster till en av deltagarna. Gud vad han grät där han stod och kunde inte krama sin syster utan bara höra hennes röst. Typ se och inte röra.. Gosh. Ni kan ju gissa hur mycket även jag bölade. Jag börjar bli riktigt blödig när det kommer till återföreningar. Konstigt eller hur? :P

Nu kommer Leyro snart hit och vi ska faktiskt åka till stranden en snabbis, eftersom det inte blev av nu under dagen. :) Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! :) Alla förslag är välkomman:)



♦ Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0