For all the right reasons.

Känner mej äntligen lite bättre! :) Visst det har inte varit kul att sova under dessa nätterna när man bara kan andas genom munnen:P Men att jag igår kunde dra mej ut och träffa mina mexikanare var guld värt :) Nu på kvällen har jag varit och köpt present till tjejen som har fixat hela helgen i Vermont. Skulle också passa på att köpa en blomma till Peg, men såklart så fort jag kom fram till blomsteraffären så stängde dom.. Typiskt! Kanske kan fixa något imorrn med lillen:)

Tittar på American Idol nu. Nästa vecka är det final! Och gissa hur många som röstat denna veckan? 95 Miljoner! Jag skojar inte.. 95 MILJONER! Jag glömmer verkligen bort att detta landet inte är så litet ibland.. Dom sitter nu och visar inslag på när idolerna i veckan fick komma hem. Efter 3 månader borta. Jo men tjena. Som gjort för att få mej att bli tårögd:P

Får väl ta tag i packandet snart också. Men ska ju inte ha med mig allt för mycket så borde inte ta så lång tid. Men sen har jag ju alltid en förmåga att packa för mycket så vi får väl se hur det blir. ÅH! Jag kan knappt bärga mej tills imorrn! :D


Vi är taggade :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0