You can't always get what you want.

Det är väldigt lite kvällar och framförallt helger jag måste jobba.. Men såklart när jag väl måste jobba så ska det alltid hända något. Förra gången åkte hela gänget på fotboll något jag verkligen ville gå på. Men min tanke var väl att det kommer fler gånger. Såklart lyckades nästa gång bli ikväll. Vad gör jag då? Jo jobbar. Killarna lyckades få tag på biljetter så dom kunde sitta inomhus också. Snacka om att jag blev sur! Jag fick vinka av dom IGEN.. Just my luck.. Men jag säger väl det igen då: det kommer fler gånger! haha!

Blev även som jag trodde igår. Somnade tidigt. Men behövde det för sov verkligen som en stock hela vägen fram tills 11 imorse! Viktor och Leyro kom och hämtade mej sen. Okej då var klockan visserliggen redan runt halv 15:P men stack och käkade en sväng innan vi åkte till Marshalls. Jag som INTE ska köpa något hittade såklart sjukt snygga högklackade skor! Jag har letat i månader efter några jag skulle kunna tänka mej! Så jag var ju bara tvungen att köpa dom.. hehe:P Sen hamnade vi inne i en sportaffär också. När jag tittade runt där inne hittade jag en Bruins tröja(det är Bostons hockeylag). Och tydligen heter en av deras spelare Savard i efternamn och just hans efternamn var tryckt på en av tröjorna. Då var ju bara tvungen att köpa den tröjan.. Jag kan tejpa för Aet så att det blir Svard ;P Smart va? :P haha.

Mitt körkort har även kommit. Och jag har inga kommentarer.. Okej en kanske. Och det är att jag verkligen inte kommer visa det om jag verkligen, verkligen inte behöver..

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0