It's been a long time since I've came around.

Thank God it's friday! Äntligen helg! Jag är typ redo för att gå och lägga mig nu.. Nä men helt allvarligt funderar jag på att stanna hemma och glo på Idol, hellre än att gå ut. Vi får väl se hur det blir. Det enda jag vill undvika är att lägga mig innan klockan slår 21. För jag hade säkert somnat och det kanske är lite tidigt:P haha!

Gått lite trögt med att jobba denna veckan kan jag väl erkänna. Tar emot lite. Men jag antar att det bara är en svacka. Det har man väl på alla jobb?

Jag kan också erkänna att det kliiiiiiiar i fingrarna när jag ser alla vänner som nu idag tog bussen och åkte till Niagra Fallen. Så många ansikten jag inte sett på månader som ska dit och som jag faktiskt sett fram emot att träffa! Och Canada. Och Niagra Fallen. Buhu. Men ibland går det inte som man vill. Jag kan bara lova att jag kommer dit! Och då ska jag minsann se till att få det roligare än dom ;)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0