Time can do so much.

För några veckor sedan skulle jag passa ungarna en sväng på kvällen. Då satt dom och tittade på en film som hette Fred. Det var nog den värsta filmen jag någonsin lagt mina ögon på... Denna ungen Fred gör så man får huvudvärk. Han gör så man får mardrömmar. Men han gör också så att man just för tillfället skulle tycka det var helt okej att hoppa ut från ett tåg bara för att få han att hålla käften. Jag börjar ju undra varför man ens göra sånna här barnprogram... Vilket fall som helst så kan ni ju själva titta in klippet här. Ja och om ni tycker han är irriterande då, kolla då på det ungefär 30 gånger. Så kan ni ju iallafall typ tänka er hur det var att kolla på en hel film med denna Fred.. 



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0