So much to mention, but you can't find the words.

Mermorial Day firas här i USA idag. Ni vet amerkanarna firar alla som stupat under kriget. Detta betyder att alla har dagen ledigt! Så dagen har jag spenderat i Nantasket Beach med ett härligt gäng. Blev aldrig något dopp i vattnet dock. Dels har jag lyckats tappa bort mina badkläder(?) och sen var det svinkallt i vattnet. Men det gjorde inget. Det var egentligen inte jättevarmt då det blåste litegrann och var lite disigt.

En sommar kan ju heller inte passera utan att jag bränner mig.. Jag som detta året varit SÅ duktig med solskyddskräm och grejer! Verkligen försökt undgå att se ut som en kräfta. Men idag kommer jag hem med illröda ben och axlar.. Men bara baksidan av min kropp blev stekt då jag trivdes mest att ligga på mage:P Man ser ju mer då:P haha! Nästa gång får jag väl ligga dubbelt så länge på rygg istället:P Men helt klart en bra dag! Och långhelgen kan dessutom sammanfattas med alla tummar jag har upp! :) Summer of 2011 here I come! :)




♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0