Loudest than the loudest word.

Vad mycket gladare man blir när solen är framme! Idag trotsade jag det faktum att jag faktiskt verkligen behövde åka och handla, då kylskåpet nästan ekar, men istället hamnade jag ute i solen. :) Rätt skönt med en bok framför sig:) När jag väl hade hämtat barnen från skolan ville dom spela baseball i trädgården. Till och med jag lyckades slå iväg några bollar :D Sen lyckades jag även träffa tvillingflickan när jag kastade iväg en boll.. Lite mindre lyckat kanske.. :P Det som är en nackdel med värmen, har varit upp mot 27 grader idag, är att det kanske inte är världens roligaste att leka runder hur länge som helst. Efter en och en halv timme var både jag och tvillingarna rätt trötta:P

Nu på kvällskvisten blev det avskedsmiddag på Fours för Veronica, en tjej från Tjeckien. Som vanligt lyckades vi alla fylla upp halva stället och skapa panik hos servitrisen när vi alla skulle betala notan separat:P Men trevligt var det allt!

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0