Live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Maj, sköna maj! Kan inte för ynka 50 öre förstå hur maj månad helt plötsligt är här. Men tyvärr kan man ju inte bromsa ner tiden, så därför kan jag ju vara glad över att sommaren bara är runt hörnet:)

Helgen har inte varit på topp någonstans. Humör för helgen har varit ilska. Inte mitt favorithumör precis! Jag har inte varit såhär arg på hela det året jag varit här. Antar att det någonstans har samlats upp inom mej och förr eller senare behöver det väl komma ut. Nåja. Nu vill jag inte känna såhär på minst ett år! :) Så ilska och en blanding av att inte alls må bra i kroppen gjorde min helg till en tummen ner helg. Men. Jag måste ju ändå se det på den ljusa sidan! Grillkvällen i fredags var ju rätt mysig! Och efter att ha kollat på bio med Anna och Tine idag och omgåtts lite med gänget kunde jag nu framåt kvällskvisten känna att I'm back on track! Känns bra, eftersom det nu kommer en ny vecka och nya tag!

Förresten. Hur i hela friden har jag kunnat undankomma att självaste Steven Tyler bor ca 25 min från mitt hus?!?! Så sant som det låter så har han sitt hem här i MA. Okej, han kanske har typ 10 till runt om USA, men tydligen är MA var han kommer ifrån. Och där han faktiskt står skriven. Fräckt. Det tycker iallafall jag. Kanske skulle ta och bli kompis med Mr Tyler innan jag åker hem till Sweden? :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0