Don't cry because it's over, smile because it happened.

Dra mig baklänges! Idag insåg jag att det var den 16 maj, vilket automatiskt betyder att det var hela 3 år sedan jag tog studenten. Jag kan ju alltid babbla på om hur underbara åren på Önnestad var, hur mycket jag saknar det och helt enkelt skriva en roman. Men istället bjuder jag mina läsare på lite bilder från balen och stundenten. :)


Micke och jag redo för balen.


Några av vi flickor utanför Bäckaskog slott där balen hölls.




Hela kvällen avslutades med att dom flesta stod i en klump och dansade. Vi var som en familj under 3 år och vi ville inte att det skulle ta slut.


Studentdagen! Jag, Sofie, Jossan och Jenny.


Anton, Micke, Elias, Jeppe, Björn och Ems :)


:)


Den här bilden hamnade till och med i tidningen. :)


Middag på Rosegarden i Kristianstad!


Den här bilden bjuder jag på! Underbart rolig utgång på grand på kvällen! Då alla studenter blev behandlade som VIP, på bilden Stoffe, Ems, jag och Karl.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0