Don't chase the paper, chase the dream.

Så fick jag på söndagen äntligen åka och träffa LINDA!! :D :D Ett plus var också att Anna hängde på :) Det var ca 4 månader sedan Linda åkte härifrån, men kändes på något konstigt sätt nästan som att det var igår vi sågs. Vilket fall som helst så bestämde vi oss alla för att käka lite på Helen's i Concord. Linda har snackat så mycket om det stället och nu fick vi äntligen käka där tillsammans:P När vi var mätta och belåtna så åkte vi vidare till Natick Mall. Jag hade bestämt mig för att inte shoppa något och det höll jag väl ganska bra. Väl. Trots att vi inte gick så länge i affärer tyckte vi ändå att vi förtjänade en glass på Ben and Jerry's :) Stötte på två svenskar där inne. Ibland är världen väldigt liten:P

Efter glassätandet blev tiden knapp och vi fick släppa av Linda igen i Concord. Men förhoppningsvis kommer jag att träffa henne en gång till innan hon åker hem till Sweden:) Det är ju ett måste! :) Jag och Anna drog oss iallafall sen hem till mig för att byta bil till BMW! Blev lite övningskörning igen! Måste ju passa på att tacka Anna (igen) för att hon fått stå ut med det! :) Kanske inte varit det roligaste sysselsättningen hon kunde göra:P You Rock! :)

Detta inlägget har jag försökt att fått publicerat sedan igår. Men då ville bloggen inte alls! Så efter att skrivit om allting två gånger gav jag upp. Men nu gör jag ett till försök. Hade ju dock fått till ett rätt bra avslut på mitt inlägg:P Typ att nu var en ny veckan på väg och att jag hoppades att denna veckan skulle bli 1000 gånger bättre än förra. Och att jag faktiskt hade en bra feeling av den kommande veckan. Inte för att jag kan uttrycka mig så jätte mycket bättre om den saken än. Det har bara gått en dag. Men det verkar ju som att allt går åt rätt riktning iallafall:)


I Missed U Liiiiiiiinda :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad jag älskar dig Jossan. Var som att se dig igår... det känns som att jag är här igen och är au pair igen. For better and for worse, du vet. Men... we'll always have this. Och Sverige i framtiden! Jag ska se dig fort som faaaan när du är hemma igen! <3<3

2011-05-10 @ 05:32:12
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0