But I do it anyway.

Helgen har satt sina spår kan jag ju helt ärligt säga. Alldeles för lite sömn för att man ska vara pigg en måndag. Sen har det tråkiga vädret inte hjälp till. Men trots lite trötthet har jobbedagen gått bra. Jag fick se när lillen för första gången lyckades hoppa från en gunga(okej, jag puschade henne lite:P). Men snacka om att det var hur kul som helst och se glädjen hos henne när hon klarade det! Hela hon lyste upp! :) Ibland önskar jag att jag också var 5 igen och kunde bli så glad över att hoppa från en gunga:P

Igår när jag kom hem lyssnade jag lite på Gyllende tider. Och när man gör det så vet man att sommaren är påväg! :) När man lyssnar på dom känns som att alla sommarminnen man samlat på sej under åren kommer flygandes tillbaka. Det är en härlig känsla! :)

Jag ska inte lyfta ett finger nu under kvällen. Lägga mig tidigt ska jag också försöka att göra:) Det får man göra ibland tycker jag allt! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0