Be sure before you close that door.

När det regnar en söndag och man är en au pair som kanske inte har överflöd med pengar har man inte allt för roligt. Ingen vill vara hemma, då man vill komma ifrån jobbet. Till och med jag som bor nere i källaren och har det ganska privat ville inte hänga hos mig. Men det positiva med oss är att vi alltid har en bra inställning till sånna här situationer.

Viktor, Anna och Mike tvingade med mej och Leyro till en stor sportbutik. Först var vi också ganska exided över detta. Men när inget gick som vi ville där inne blev vi ganska uttråkade. Jag menar varför har dom golv som gör att man inte kan prova att åka runt på inlines...? Det är ju bara taskigt.. :P Det slutade med att vi alla fem hamnade i ett omklädningsrum då jag och Leyro fick ge smakprov till dom andra:P Damen som såg 5 stycken lämna deras omklädningsrum var väl inte allt för road dock...

Jag, Viktor och Leyro hamnade sedan på Best Buy där vi tittade in alla datorer, telefoner och liknande. Men sedan hittade vi 4 sköna fotöljer som stod parkerade framför en stortv där dom visade Avatar. En liten kille satt redan och tittade på filmen så vi slog oss ner vid honom. Viktor somnade nästa och jag och Leyro var väl inte långt därifrån heller. När sen mamman till lillkillen kom och skulle hämta honom tyckte hon att denna synen var super gullig, så hon skulle ju ta bilder med sin kamera och allt.. Jisses.. :P När han sen gick tyckte vi att blickarna från folket som jobbade där blev lite för sura så vi åkte och kollade på Bridesmaids på bio som faktiskt bjöd oss på ett riktigt gott skratt:) Så trots allt blev det en helt okej söndag:) All you need is family:P




♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0