You smile, I smile.

Sitter och kollar på min "familj" som spelar beerpong i min lägenhet. Hela dagen har vi spenderat tillsammans och ikväll blir det pyamasparty. Vissa saknar för tillfället. Men ändå. Jag blir så glad av hela gänget. Och om sanningen ska fram så är det pågrund av dom som jag är fortfarande kvar i USA. Jag tror jag hade packat väskan för längesen om jag inte hade haft dom människorna runtomkring mej. Det är dom som kramar mej när allt känns som värst. Det är dom som får mej skratta. Jag inser mer och mer att det är dom som är i din omgivning som får dej att vara lycklig. Så med tanke på var jag just nu skrev så kan ni lista ut att jag är lycklig. Jag vet att det är många där hemma som tänker och kanske oroar sej lite för hur jag mår. Men jag kan till punkt och prickar säga att I'm more than just fine:) 

Over and out for now:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0