It's easier to be lost than found.

Den chocken som jag fick i morse när jag backade ut från garaget var inte liten. All snö var som borta. Dom stora snöhögarna som funnits här sedan jul existerar knappt längre. Man kan fortfarande se lite snöfläckar här och var, men gräset syns tydligt! Jag själv är förvånad över hur stor våran gata och alla uppfarter har blivit. Snön som dom skottat undan på sidorna har tagit stor plats vilket gör att allt ser gigantiskt ut! :) Men jag hoppar lite extra upp och ner av att våren verkligen ÄR påväg. Snö är fint och roligt, men nu är det bra. Kommer det mer och detta bara är ett skämt så tror jag att jag blir tvungen att gråta en sväng:P

Hela förmiddagen spenderade jag med lillen hemma hos Jen, min värdmammas syster. Det finns många bra fördelar med att vara där, men det jag gillar bäst är att jag alltid känner mej lite extra hemma hos henne. Det blir inte så mycket jobb som jag måste göra när vi träffas. Hon säger mest till mej att jag ska slå mej ner med en kopp kaffe i handen och prata med henne medans ungarna leker. Idag drog hon fram hennes ungars födelseböcker. Alla tre har varsin bok om sitt första år med massa bilder på släktinger och allt det dära. När vi var klara med det visade hon glatt alla bilder från när dom var i Florida, vilket jag faktiskt tycker är väldigt kul att se!

Jag kan vända och vrida på frågan om jag verkligen är en i familjen. Men familjemedlem eller inte, jag inkräktar iallafall under en lång period deras liv. Avtryck lämnar jag allt. Och lika så lämnar hela familjen avtryck i mitt liv. Klart jag vill veta hur deras liv ser och har sett ut. Därför uppskatar jag väldigt mycket när jag väl får ta del av allt:)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0