Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

Jag kan nu beskriva lukten här nere. Dött djur. När jag vaknade upp i morse fick jag dra upp täcket över huvudet och för att komma undan lukten. Sprang sen upp i huset och hängde där en stund innan jag gjorde lite ärenden. Allt för att undvika mitt kryp in. När jag kom ner nu efter jobb hade lukten släppt då fönsterna stått öppna hela dagen. Men det gjorde också att när min värdpappa kom ner för att försöka se vart det kom ifrån, kunde han inte lukta det haha! Så nu har jag fått stänga fönsterna för att få tillbaka lukten.. haha! Jag bara väntar! :P Men imorgon kommer någon och fixar det iallafall, vadän det nu är.

För att gå in på något annat ointressant så har jag ett fönster vid min "vardagsrumsdel". Gardinerna har jag haft för innan men nu under vintern har jag inte haft det, allt för att släppa in ljus. Jag hade helt glömt bort varför jag egentligen hade dom fördragna. Men nu kom jag på det. :P Nu när vädret är finare ute leker ungarna ute i trädgården. Och just precis är det 500 gången jag vinkar till mina värdbarn som står med huvudet tryckt mot fönstert:P Så jag antar jag haft gardinerna stängda för att dom inte ska se mej:P Snällt va?

♦ Joey

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0