Dress it up with the trappings of love.

Jag är allmänt förvirrad för tillfället! Förra veckan hade vi över 20 grader och idag SNÖAR det! Precis när all snö hade lyckats smälta bort helt och hållet så ska det såklart snö igen.. Jag hoppas verkligen att det inte kommer så mycket.. Och att det smälter bort under natten. För detta är inte rimligt överhuvudtaget!

Igår tog jag stora bilen för att hämta upp Anna på flygplatsen! Först var det mening att jag själv skulle hämta henne men det slutade med att Leyro, Mike och Viktor också hängde på! Känns bra att ha tillbaka min älskade vän på amerikansk mark:) Nu ska bara Sine och Tine komma tillbaka från Florida så är vi samlade igen:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0