Where we go we don't need roads, where we stop nobody knows.

Jag: I was thinking maybe we can go out in Boston on Saturday. It would be perfect since we don't have any other planes!
Viktor: But we have planes!
Jag: Ok, what are we gonna do then?
Viktor: We're going to the wedding!
Jag: Yes, Mike is going but me and Leyro are not invited. So we have to do something else.
Viktor: No you're going too!
Jag: WHAT?!

Tydligen ska jag på ett bröllop. Detta fick jag reda på i torsdagskväll och det har inte funnits någon tid till att ens tänka på vad man ska ha på sej. SÅ nu är det några timmar kvar tills allt börjar. Och jag börjar få panik! Leyro är påväg hit nu och vi ska försöka bli bröllopsfina ¨på några få timmar. Får väl se hur det går! :P Vi får göra det bästa av situationen. Ska jag vara ärlig så kan jag inte tänka just nu, jag är bara sjukt uppspelt! JAG SKA PÅ ETT BRÖLLOP! :P haha! Jag har tjatat om detta i evigheter! Och att få gå på ett i USA är bara ännu bättre! Inget kan gå fel :D Förutom kanske att jag och Leyro inte lyckas med att hitta något att ha på oss så vi till sist dyker upp med sopsäckar:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0