When two become one.

Jag är faktiskt stolt över att säga att jag nu gått på ett bröllop, i USA! :) Visst jag var inte med i kyrkan då det var en privat cermoni, men på själva festen! Och det måste väl räknas? Halvt åtmindstonde:P

Leyro kom som sagt hem till mej på lördag eftermiddagen. Vi lyckades faktiskt fixa fram kläder utan att åka och shoppa vilket vi båda var lite stolta över:) För första gången sen jag kom till USA fick jag fixa till mej ordentligt! Sjukt kul! :) Såklart lyckades vi bli sena.. Innan bröllopsfesten hade Leyro lovat sin LCC att dyka upp på ett Au Pair möte. Och tydligen blev vår tillfixning lyckad då vi till och med lyckades få Viktor att bli tyst:P haha! Och det är inte alltid man lyckas med det! :)

Hämtade upp Mike till sist i Hingham och trängde in oss i hans bil. Eftersom vi var sena missade vi såklart maten och dom flesta talen. Men vi lyckades iallafall se när paret skar upp tårtan(heter det så?? Iallafall cut the cake:P), när brudparet dansade med sina föräldrar och även höra talet som brudgummens pappa höll. Och såklart kunde inte jag hålla mej för tårar när han höll talet:P Men det var det inte många som kunde när pappan själv föll ut i gråt:)

Vi alla fyra kunde väl konstatera att det var ganska tråkigt på festen. Jag började till och med titta på klockan och se när man skulle kunna dra sej hem. Men efter när allt det obligatoriska som man har på bröllopsfesten var över drog vi oss till dansgolvet för att försöka ha lite kul. Och det var väl ungefär då som hela festen drog igång. Dom kom in med peruker, solglasögon, uppblåsta gitarrer, hattar och masker till alla som dansade! Och i stort sett hela lokalen var på dansgolvet och hade riktigt skoj! :) När festen var som mest igång pausade dom upp all musik för att låta bruden kasta sin bukett:P Inget slagsmål blev det som tur var:P haha!

Allt slutade redan vid halv 12 på kvällen. Men det var då man fick tid till att prata med paret och lite annat folk som var där. Till sist åkte vi allafall därifrån för att käka eftersom vi faktiskt missade maten:P Vi kunde då faktiskt säga att det blivit en riktigt lyckad kväll :) Jag kunde även konstatera att jag vill gifta mej någon gång, iallafall så känns det som det nu:P haha!


Leyro, Viktor, Mike, Bruden Melissa och jag själv! :)


Melissa kastar buketten :)


Eftersom det var ett mexikanskt/amerikanskt bröllop var det många mexikanare där, här är några av dom ;)


Rock on!


Brudparet Brian och Melissa!




Living like rockstars! :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0