Sometimes you realize that the reality is bigger than you thought.

Onsdagar betyder American Idol. Och på torsdagar betyder utröstning. Känns konstigt att behöva se idol mitt i veckan utan något fredagsmys.. Men det får gå. :) Förra veckan hade 30 miljoner ringt in och röstat.. 30 MILJONER! Ibland blir jag blind. Jag förstår inte att där jag nu befinner mej och där jag numera bor är klassats som det landet som har flest invånare, i världen. Det blir overkligt när man är mitt uppe i allt. Men att höra fakta på tv om att miljoner ringt in och röstat på ett fjuttit tv program blir man ställd. Det är lite mer än 3 gånger så många än alla invånare i hela Sverige. Det går inte in i mitt huvud. Men i stunder som dessa, då jag inser vart jag befinner mej, känner jag mej förbannat stolt över mej själv. En tjej från ett litet land vågade ta sej själv till stora USA. :)

Förövrigt så pluggar jag till körkortsteorin. Roligare kan man väl ha en onsdag. Även fast det är regnit och mulet ute. Ikväll förtjänar jag en kaffe på starbucks efter att suttit inne hela dagen! :)

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Marita

Var glad att du ser Amerikanska idol,här hemma börjar det likna ett skämt,läste precis att Andreas Carlsson hoppat av och ska ersättas av Alexander Bard .Trodde först det var ett aprilskämt till jag kom på att det var två veckor kvar till det.

2011-03-16 @ 22:07:31
Postat av: Ralf

Alltid underbart att läsa din blogg Josse!!! :-) en lite kunskap ska jag bjuda till dig. Kina och Indien är större i folkmängd men USA till ytan. ;-)

Vill retas lite bara men så är det! SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET. <3<3<3<3<3

Haft tankarna till dig hela tiden men under 2 veckor lite mer. Helt enkelt pga av att vi mött Vinslöv, Svensköp och så nu träningsläger i Tyringe till helgen där vi möter Linderöd. Dina skol- och kompistrakter! :-) Och där för övrigt kommer att vara Önnestads seniorer i fotboll också på samma hotell. Ha det gott gumman så syns och hörs vi snart!



Puss och kram Love U

Pappa

2011-03-17 @ 08:19:44
Postat av: Casperline

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-09-16 @ 11:11:21
URL: http://casperline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0