Simple truths and circumstance, things that aren't about romance.

Dom flesta vet att jag bor nere i källaren. Att bo nere i källaren betyder svalt och skönt på sommaren men också lite kallare på vintern. Jag har därför inte tänkt allt för mycket att det varit lite kallt här under vintern. Det har absolut inte varit så att jag frysit rumpan av mig. Men idag kom några gubbar för att kolla på värmen som inte alls funkar i lekrummet. Dom kunde då lätt konstatera att värmen nere hos mej inte fungerar överhuvudtaget! Att jag inte frysit rumpan av mej beror på att värmeberedaren är nere hos mej och den har avgett sin värme. Lagom till våren kommer vi på detta:P Men ingen har kommit till skada och jag har verkligen inte lidigt:P Bara lite komiskt kan man ju tycka! :)

Så. Det var dagens ointresserad information! :P Annars har jag idag följt med till stallet igen! Denna gången bara med tvillingflickan! Och jisses vad mycker enklare det är med en unge:P Men om jag nu hade haft bara en unge hade jag säkert klagat på det med:P Vilket fall somhelst så fick jag möjligheten att verkligen SE när tvillingflickan red! Och även fast det var isande kallt brydde jag mej inte så mycket :)

Nu efter jobbet åkte jag till Milton för mitt au pair mötet. Lite sådär mysig middag med ALLA 3 au pairer och våran LCC. Mysigare än jag faktiskt trott! :) Katrin och Taru ville att jag skulle hänga med ut efter mötet. Men jag fick vara tråkig idag och tacka nej. Får bli nästa gång istället. Så nu ska jag tråka med att ta en dusch, tända lite ljus och krypa upp i soffan. Tråkigt va? :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0