Never knowing, what could have been.

Söndag kväll. Dagen då man vet for sure att helgen är bakom sej och en ny vecka står famför en. Både bra och mindre bra. Då jag är ganska trött och bara vill krypa ner i min säng blir det en liten snabb uppdatering av helgen.

I fredags blev det som jag nämnde middag ute med Leyro. Vi åkte sedan vidare till mej och satt och pratade in till småtimmarna om att mellan himmel och jord. Lördagen gav jag mej själv en sovmorgon, vilket jag tydligen behövde ganska så mkt! Annars ganska så händelselös dag då det mest gick ut på att göra småärenden. På kvällen drog vi oss dock hem till Mike för att umgås lite. Spelade beerpong, vilket jag själv insåg att jag börjar bli ganska bra på :P Vi lärde även Mike och Leyro svenska fraser och gjorde samma sak som vi brukar göra när vi har kvalitetstid med varandra. När klockan började bli mycket åkte vi till McDonalds för att köpa glass. Skojar inte när jag säger att vi fick stå i kö utanför Donken i 30 min.. så mkt folk var det där 2 på natten.. haha!

Idag har jag spenderat hela dagen med mina favoriter Leyro och Anna. Lunch på Nicos, hög musik i bilen med rutorna nere och bio fick bli våran söndag. Såg Beasty på bian. Något jag vägrade med eftersom det var det enda som passade vårat tidsschema fick det bli den. Jag led väl inte genom filmen, men ingen höjdare. Det som var en höjdare idag var dock vädret! Våren är påväg! Riktigt "varmt" ute :) Tummen upp för det! :) Nu på kvällen fick jag jobba en liten sväng också. Inget plågsamt egentligen, tror ungarna var lika trött som jag var:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0