Meet me in the middle, on our way back down to earth.

Min helg blev visst inte så stressig som jag hade trott, men såklart skulle internet här i huset lägga av så har ändå inte kunnat uppdatera er. Men nu är allt som det ska :)

I fredags åkte hela gänget till Sina för dubbel födelsedagsfirande/vi ses snart fest. Och hela gänget var verkligen där :) Så himla kuL! :) Och kul var precis vad vi hade!! Neal fyllde ju år nu i veckan och Leyro denna veckan samt att Viktor drar till Tyskland i två veckor. Så det var mkt att fira. Hela gänget kommer verkligen varandra närmare och närmare hela tiden. Och vi får bara roligare och roligare tillsammans :) Dom flesta sov sedan över hos Sina inklusive jag själv. Och trots att vi inte gick och la oss förrän sent inpå natten klev vi upp och körde mot skolan i tid... Sista lektionen för denna gången så det vankades redovisning. Men vi kom igenom det med och ut gick vi med våra diplom :) Lördagkvällen blev sedan en riktig hemmakväll där jag slocknade innan klockan hunnit slå halv elva:P

Söndagen var en typsik söndag som jag spenderade med Anna:) Åkte med anna till en taturerare och sedan vidare till Nicos för lunch. Såklart hann vi med att slappa lite hemma hos mej framför Jersey Shore :) Och tänka sej vi hann till och med bio på kvällen. Denna gången blev det Justin Bieber filmen. Hade grymt låga förväntningar men den visade sej vara mkt bättre än förväntat. Jag menar hade jag varit 14 år hade jag varit dödsförälskad i killen:P Tur för mej att jag kommit över fjortisstadiet i mitt liv:P


Spelar lite flipping cups. Killar mot tjejerna och man kan ju säga att hela leken blev riktigt allvarlig :P i slutändan tror jag att vi tjejer vann iallafall. Eller var det kanske så att vi slutade spela när vi låg på topp? :P


Sina och jag :)


Anna och Tine! :)


Neal, Viktor, Sina, Tine, Leyro och Sandra :D


Dougy och Chris!


Mina mexikanare :D


Födelsedagsgrisarna Neal och Leyro blåser ut ljusen på tårtan som vi återanvände sen vi firade Neal :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0