Just be you because life's too short to be anybody else.

Min helg började tidigt denna veckan! :) Var ledig idag! Min enda uppgift idag var att åka till boston och lämna ungarnas jackor som mina värdföräldrar hade glömt. Regnigt boston hela dagen. Väldigt tråkigt! Men jag gjorde istället lite andra saker som annars är tråkigt att göra men helt perfekt att ta sej an på en regnig dag. Först blev det Walmart där jag inhandlade bla högtalare till min data. Sen blev det Stop and Shop för lite storhandling. Väl hemma tog jag mej an lite städning. Det enda jag borde göra är damsuga, men tror jag väntar till efter helgen:P

Men nu har mörkret kommit och fredagskväll är ett faktum. Dax för att umgås med gänget. Vi får se vad helgen har att erbjuda. Men jag känner på mej att det kommer bli bra. Dock känner jag att det finns risk för lite drama. Jag själv kommer poppa popcorn, sätta mej bekvämt i närmaste soffa, luta mej tillbaka och titta på. :P Som man bäddar får man ligga. Eller What comes around goes around!


Nu börjar helgen på riktigt! :D

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0