It's okay to let yourself be happy.

15 grader igår och 20 grader idag!! :) Hur glad man blir inte av det då?? Snön ligger fortfarande lite på backen på vissa ställen men vädret vill visste verkligen ha vår:) Och jag tänker inte vara den som ska gnälla! Det är nästan FÖR bra för att vara sant, det är trots allt bara Mars. Så jag antar att jag inte riktigt tror på att våren är här riktigt än. Man vet ju aldrig. Imorrn kanske snön kommer:P

Det är fredag och jag vill inget heller än att ha fredagsmys på svenskt vis! Det trodde jag väl skulle vara en av dom sakerna som jag saknade minst från sverige. :P Men det är väl så det är. Det man minst tror man ska saknar, saknar man:)

Jag tar inte på mej något av vad lillen säger i videon här nedan:P Hon är rätt fräck för att vara så liten:P

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Ralf

Underbart! Både videon och ditt härliga skratt! Saknar dig och tänkte på dig mycket i helgen eftersomm vi var på träningsläger i Tyringe där Önnestads, tror det är fotbollseniorer, också var. Någon som kanske känner var kanske där med. Vem vet?? Vi hörs! Love U

Pappa

2011-03-21 @ 12:15:47
Postat av: Ralf

Underbart! Både videon och ditt härliga skratt! Saknar dig och tänkte på dig mycket i helgen eftersomm vi var på träningsläger i Tyringe där Önnestads, tror det är fotbollseniorer, också var. Någon som kanske känner var kanske där med. Vem vet?? Vi hörs! Love U

Pappa

2011-03-21 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0