It's just a drop in the ocean, a change in the weather.

Måndag, ny vecka och jag har varit tröttare än tröttast. Men varit en helt okej dag ändå! Jag och lillen har lekt hemma typ hela dagen. Varit fint väder, men tyvärr blåser det kalla vindar som gör att man knappt kunde gå ut utan att frysa rumpan av sej:P Men på våran baksida lyckades det bli lite mer vindsstilla under eftermiddagen. Och jag tror att det är ett vårtecken när vi då började blåsa såpbubblor:P

Jag kan ju även meddela att det luktar apa nere hos mej.. Har luktat konsigt sen dom fixade värmen.. Men när jag kom ner till mej efter jobb var det fruktansvärt.. Jag har spenderat typ hela kvällen till att städa, tvättat golv och gjort att för att få det lukta bättre. Men efter att spenderat en timme med att försöka lokalisera lukten inser jag att det måste komma från ventilationen. Så imorrn får jag ta ett snack med min värdpappa! Tills dess får jag en runda i lägenheten med body-splash varje halvtimme:P


Vi kan vara rätt charmiga:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0