In my life, like a song I will still hear you.

Idag fick jag en liten längre arbetsdag än jag vanligtvis brukar ha. Lika glad för det är jag:) För jag fick nämnligen andas in stalldoften idag:D :D Tvillingflickan hade en ridlektion efter skolan så jag körde till stallet med hela gänget. Fick visserligen knappt se henne rida, mestadels fick jag springa runt och hålla ordning på dom andra två. Men det spelar ingen roll! Jag fick pussat på hästar, andas in lukten och till och med sopa stallgången med ett leende:) Jag tror tvillingpojken såg hur besviken jag blev när jag fick ge upp kvasten till lillen så han gav hans kvast till mej:P haha! Illa! :P

Jag inser nu hur harmonisk jag blir av stallmiljön, det är som om jag går ut därifrån som en annan männikska:) Detta och att jag äntligen fick skypat med underbara Jenny efter ett lååångt uppehåll från att höra hennes röst, har fått mej att nästan hoppa av glädje hela dagen :)

Som ni kanske har märkt så har utseendet här på bloggen ändrats:) Hoppas alla gillar det:) Allt tack vare bästaste Linda :) TACK Lindson! :) Du är bäääääst:P hehe. Saknar dej vettu. Riktar mina ord direkt till dej då jag vet att du läser. USA är tomt utan dej, men fy sjutton vad jag ser fram emot att träffa dej snart igen! :)


Från helgen.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0