If you´re feeling lonely, don't.

Hela kvällen igår var jag trött.. Men när jag väl gick och la mej kunde jag verkligen inte sova. Så irriterande.. Runt 4, halv 5 lyckades jag tvinga mej själv till att falla in i sömn. Jag gjorde allt. Läste en bok, satt framför tven, räknade får. På tal om att räkna får.. Vem kom på den iden?? Värdelöst och totalt meningslöst! Jag själv kom på ett annat sätt att räkna istället. Nämnligen att räkna på engelska. Ingen bra ide det heller, när jag kom upp över 100 blev det bara jobbigt. Men där kanske vi har det. Man borde nog inte komma på roligare och mer intresantare saker för att john blund ska komma. Jag tror jag ska gå och lära mej meditera istället:P

Yeah, yeah, nog pratat om min sömn. Såklart försov jag mej och hela den faderullan. Så missade skypedaten med Tackan. Men tar nya tag imorrn. Annars har dagen gått bra. Allt har rullat på. Och nu på kvällen åkte jag och mötte upp Sandra, Sina och Tine på Red Mango. Dom har pratat så mycket om red mango att jag var bara tvungen att prova. Det är ett ställe som bara säljer smooties och frusen yougurt. Man tar allt själv och får själv ta topping. Toppingavdelningen bestod mest av frukt vilket jag gillade skarpt! Därefter väger man glassen och betalar efter hur mycket man tagit. Dessutom inte alls dyrt! Och gott! Och inte alls så onyttigt:) Så ja dit ska vi åka isommar istället för ett glasställe :)

Av någon konstig anledning hamnade vi senare på panera bread för en kopp kaffe, där vi spenderade 1 timme med att prata övningskörning och körkort. Ni kanske kan ana vem som började samtalsämnet:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0