I said that I don't need no one else 'cause I can hurt myself.

Jag har det på papper nu! Amerikanska staten har godkänt att jag vill förlänga mitt år här i USA med 6 månader. Och idag fick jag mitt nya visumspapper hemskickat med posten! Inte för att jag trodde att dom skulle neka mej, men det är på något sätt mer självklart nu att jag verkligen stannar! Som jag sagt innan så har jag inga regrets. Har redan börjat smida planer inför sommaren:) Jag har en känsla av att det kommer bli en riktig kanon sommar :D

Efter en konstig jobbedag tog jag bilen och körde till Duxbury och hem till Anna. Även Leyro kom för att titta på Idol och snacka en massa skit:) Nu när jag är hemma igen och har precis tagit en dusch kommer min trötthet krypande. Men eftersom jag brås på min mamma så kan jag såklart inte gå och lägga mej direkt. Utan måste titta lite på tv innan mina ögon kan falla ihop. :)


Mina favoriter :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0